CM DESCOBREIX L’ALT BERGUEDÀ

Els nens i nenes de la ZER del Solsonès, del dimecres 26 d’octubre al divendres 28 d’octubre vam anar al CdA de l’Alt Berguedà.

Els mestres i les mestres que ens van acompanyar al camp d’aprenentatge són la Jéssica Fernández, mestra de religó, el Pedro Camacho, mestre de l’escola d’Aiguadora, i la Marta Traveset, mestra itinerant de música.

El dimecres vam visitar la Cova de la Tuta i Castellar de n’Hug. A la cova feia una mica de fred i si fèiem silenci sentíem caure les gotes d’humitat. Castellà de n’Hug és bastant bonic i vam poder comprar un record. A la tarda vam visitar les Fonts del Llobregat, seguidament vam veure pedres amb formes d’animals d’aigua.

A la nit vam fer jocs molt divertits, com per exemple el de la Lilit que es tractava de buscar objectes que havia perdut.

El dijous vam veure el Pedraforca. El Pedraforca és molt bonic i una de les muntanyes més conegudes de Catalunya. Allà vam aprendre a utilitzar les brúixoles, va ser molt divertit. Més tard vam anar a fer un treball de camp que era l’estudi d’un riu i a la tarda vam treballar al laboratori.

El divendres al matí vam fer un taller d’orientació i a la tarda vam agafar l’autocar i vam tornar cap al Solsonès.

Un cop allà, va ser un moment molt màgic perquè ens  encanta marxar d’excursió i aprendre coses noves però quan tornem ens alegrem de retrobar les nostres famílies i explicar-los-hi totes les aventures que hem viscut.

Equip de redacció de l’escola d’Ardèvol