Activitat Centenari de l’Orfeó Nova Solsona

El passat 5 de març, els i les alumnes de CM i CS, vam anar a la sala de l’Orfeó Nova Solsona a fer una activitat sobre el centenari d’aquesta entitat.

Prèviament, a les escoles, havíem treballat continguts relacionats amb el cant coral, l’orfeó, les veus humanes, cançons corals… que un cop allà, vam posar en comú juntament amb els cantants de l’Orfeó.

Primerament ens van fer exercicis per escalfar la veu, molt important per abans de començar a cantar! I seguidament vam treballar diferents tipus de cançons del repertori de l’Orfeó: cançons amb acompanyament de percussióo corporal, repertori tradicional, nadales… i finalment, vam cantar el Cànon de la Pau tots junts.

Vam gaudir molt descobrint les diferents possibilitats de la veu i cantant conjuntament tots plegats.

Us deixem fotos i vídeos de l’activitat: