CdA de Tarragona 14/15

CdA Tarragona 14/15

Els dies 20, 21 i 22 de maig els alumnes de cicle superior de la ZER del Solsonès hem anat a treballar aspectes de l’època romana al Camp d’Aprenentatge de Tarragona. El primer dia ens hem convertit en autèntics arqueòlegs i hem excavat un jaciment on hem trobat restes d’una “domus” romana, propietat del pater familias Fèlix. Hem trobat àmfores, làpides, columnes, esquelets d’animals… Després d’aquesta dura feina hem anat a fer una ruta per la ciutat de Tarragona.

El dia següent ens hem posat a la pell dels autèntics ciutadans romans, i ens hem disfressat d’esclaus, patricis, legionaris, emperador; també hem representat escenes de la seva vida quotidina com el mercat, la taberna, els jocs tradicionals, la cosmètica romana… A la tarda hem visitat el MNAT i el circ, i en acabar l’activitat hem anat a fer una passejada per la platja.

El divendres, i ja per acabar les estades, hem fet un recorregut per les muralles i hem visitat l’amfiteatre.

Un any més estem molt contents d’aquesta experiencia, que pels alumnes ha estat molt gratificant.