El “TRADICIONAL” concert de Nadal de Llobera!

Com cada curs, aquest passat diumenge dia 15 de desembre, vam fer el Concert de Nadal de l’Escola de Llobera. Aquest curs, ha estat un concert especial, un concert TRADICIONAL de cap a peus, i és que aprofitant que l’escola està en obres i que es duu a terme un projecte de l’abans i el després de la nostra escola, des de l’àrea de música vam creure oportú afegir-nos al projecte i investigar quines eren les nadales que s’havien cantat al llarg de la seva història.

Prèviament al concert, els alumnes de l’escola van fer una recerca de nadales fent una enquesta a les seves famílies. Van sortir un munt de nadales, melodies i anècdotes molt emotives!

A partir d’aquí vam anar embastant el repertori del concert i el fil conductor que ens portaria pel recorregut de les primeres nadales fins a les últimes.

Nadales tradicionals, modernes, importades d’altres cultures… es van esdevenir al llarg de la tarda davant un nombrós i participatiu públic! Enguany, vam comptar amb la col·laboració de dos pares músics de l’escola que ens van acompanyar en algunes nadales. Gràcies!

Després de la cantada, els alumnes més grans de l’escola ens van recitar unes poesies nadalenques.

Va ser un concert molt entranyable fet per tots i de tots. Moltes gràcies a tots els que el vau fer possible!