SORTIDA A LA BIBLIOTECA I A LA RÀDIO

El  dia 9  de  desembre  els  alumnes de l’escola Aiguadora vam fer una sortida a Solsona. Els alumnes de primària vam anar a les instal·lacions de Solsona FM a gravar les cançons que cantarem en la representació dels pastorets. Els alumnes d’Educació Infantil vam visitar la Biblioteca Carles Morató i després la ràdio.

La rebuda a la biblioteca va ser molt bonica, ens van posar la cançó de benvinguda: “Qualsevol nit pot sortir el sol”, mentre sonava la cançó, havíem d’estar atents per tal de descobrir alguns dels personatges que surten a la cançó i que coneixem.

A continuació ens van explicar què és una biblioteca, el seu funcionament i com ens hem de comportar.  Després ens van explicar un conte molt divertit i encara ens va quedar temps per mirar altres llibres.

A la biblioteca podem anar-hi a: llegir, a buscar documents per emportar en préstec i a gaudir de diferents activitats i serveis.

Alguns de nosaltres vam portar la sol·licitud per a fer-nos el carnet, altres ja el tenim .

En sortir de la biblioteca vam anar fins a Solsona FM, allà ens esperaven els companys de primària de l’escola. Vam visitar les instal·lacions se Solsona FM i la Roser ens va explicar quina era la seva feina. Durant el primer trimestre, a l’escola, hem treballat els oficis. Alguns els coneixem més bé que altres i teníem moltes ganes de conèixer la feina de periodista i el treball a la ràdio. A més la Roser és la mama d’un company nostre de l’escola.

Sortida a la Biblioteca i a la ràdio 09-12-15