Redactors: Nico i Guim
El dia 11 de desembre, els nens i nenes de primer fins a sisè de tota la ZER van anar al Liceu per veure una òpera: La cuina de Rossini. Els personatges eren: el Ross, la Isabella, la Cenerentola, Don Basili, el Fiorello, el Guillem Tell y Rossini, personatges que vam conèixer a l’escola dins del projecte del Liceu que estem treballant.
Després, els de quart fins sisè, van dinar mentre que els de primer fins a tercer van quedar-se a fer diferents activitats. Ens van dividir en 2 grups. El primer grup va anar a l’últim pis del Liceu i ens van explicar la seva història. El segon grup va fer una dansa amb l’equip de professionals. Va ser molt divertir i interessant. Després ho van poder fer els altres companys mentre nosaltres dinàvem.
En acabar vam anar cap al autocar. Durant el viatge estàvem molt contents xerrant, jugant fins que el conductor va haver de parar a la carretera. Llavors ens vam adonar que s’havia punxat una roda d’un camió que hi havia davant. Vam estar una hora parats i mentrestant vam explicar acudits i vam cantar cançons. Havíem d’arribar a les 5 de la tarda i vam arribar a les 6. Quan vam arribar, el primer que vam fer va ser agafar les motxilles i després vam marxar amb les nostres famílies. Va ser una sortida molt emocionant.

