LAURA PARERA GUANYA EL SEGON PREMI DELS JOCS FLORALS DE L’ASSOCIACIÓ DE MICROPOBLES

L’Associació de Micropobles de Catalunya ha impulsat la Edició dels Jocs Florals Rurals, adreçats a infants, joves i adults. Enguany, l’alumna Laura Parera de l’Escola de Freixinet ha estat guardonada per segona vegada amb l’obra LA PAGESA DE SU que va presentar al certamen sota el pseudònim Abella. Ha guanyat el segon premi de la categoria infantil que guardona els escrits relatats per infants fins als 12 anys. 

Amb el seu relat, la Laura explica d’una manera divertida i una mica accidentada la vida d’una pagesa que exerceix com a ramadera tenint cura de les seves bèsties a pagès com vaques, conills i ovelles. El podreu llegir ben aviat a la revista l’Escaxiruta del municipi de Riner.

L’objectiu principal d’aquests Jocs Florals Rurals és posar en valor el món rural, un món vital per a la nostra existència. La realitat dels municipis rurals que hi ha arreu del país és força diversa però, alhora, comparteixen, de ben segur, situacions ben properes o semblants. Des de l’Associació de Micropobles de Catalunya aprofiten l’avinentesa perquè persones de totes les edats reflexionin sobre aquestes realitats i s’atreveixin a transportar-les al text escrit per crear un corpus literari a partir de les experiències (reals o imaginàries) del món rural català.

Enhorabona Laura!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut