Colònies al Port del Compte

Els passats 13, 14 i 15 d’Octubre els alumnes de 4rt, 5è i 6è de la nostra ZER van anar de Colònies a l’Alberg Mirador del Port del Compte.

“El dia 13 d’octubre, primer dia de les colònies, a la tarda, vam anar a fer unes activitats anomenades “Parc Aventura”, va ser després de dinar una bona fideuà amb all-i-oli.

Hi havia tirolines, proves d’escalada, i moltes més aventures! Va durar tres hores. Primer ens van explicar com anaven els mosquetons, i també ens van dir que hi havia quatre circuits, el de prova, el blau, el vermell, i el negre. Nosaltres vam fer el blau i el Pau Piniés el vermell.

Als troncs hi havia una corda de color groc i verd, el groc significa la corda curta per parar una estona i la de color verd significa el mosquetó de la tirolina. També hi van anar els professors a vigilar i alguns es van animar i van voler fer el circuit. Els professors eren la Fina, l’Eduard i l’ Anna. L’Eduard i l’Anna van fer el circuit vermell. Els profes que no van fer el circuit estaven vigilant amb les monitores del parc aventura (per cert, les monitores es diuen Eva, Laura i Yolanda). Va ser molt divertit, però que molt divertit. A les sis de la tarda ja vam marxar cap a l’alberg Mirador de Port del Comte a berenar.

A la nit, després de sopar, vam anar a fer jocs de nit a l’aire lliure. I vam anar amb els monitors i vam jugar a : Fratello, el Fan i al joc de la sardina.

Feia fresqueta, però ens vam divertir molt.També teníem un acompanyant nou, una gosseta que es deia Neu.

El segon dia de colònies vam anar a les pistes d’esquí a fer activitats outdoor. Vam jugar al pichi, al joc de la bandera i al joc del crit. Va ser molt divertit perquè vam jugar tota la Zer junta. Mentres jugàvem ens va fer companyia la Neu (la gossa de l’alberg). Amb nosaltres també hi havia les tres monitores: Yolli (Yolanda), l’Eva i la Laura.

Dijous al matí vam anar a un camp, prop de la casa de colònies, on hi havia uns tobogans anomenats Tubbies on ens tiràvem amb uns pneumàtics. També vam fer tir amb arc amb uns arcs gegants i havíem de tirar fletxes a una diana.El matí va ser molt divertit, però sobretot els Tubbies van tenir molt èxit!

Arriba dijous a la nit i…Quins nervis que tenim!
És l’última nit de colònies i els monitors ens van organitzar una gran festa a la discoteca. Vam ballar amb el Just Dance i després ball lliure; vam fer el ball de la Conga i ens ho vam passar súper bé.

Divendres al matí vam fer el Raid d’Aventura. El joc consistia en fer diferents equips, i cada un trobava diferents fites amagades per la zona exterior. Les fites tenien un dibuix que s’escrivien en un paper que et donaven.

El primer equip que trobava totes  les fites i tornava al alberg guanyava. El joc era cansat però divertit.

Esperem poder tornar de colònies aviat!”

Alumnes de 4rt, 5é i 6é de la ZER

Al següent enllaç podeu veure totes les fotos i algun vídeo:

Fotos Port del Compte*

*Accès restringit als usuaris del domini @zerelmontsec.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *