Un gest per l’escola pública

Aquest mes de març, els centres públics de l’Alt Empordà hem compartit un comunicat adreçat a la comunitat educativa per explicar la situació que viu actualment el sistema educatiu i les mesures organitzatives acordades de manera temporal. El text expressa la preocupació dels equips docents i directius per la manca de recursos, la sobrecàrrega de […]

Un gest per l’escola pública Llegeix més »