Aiguamolls de l’Empordà

El passat divendres 17 d’abril, els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER Les Salines vam anar d’excursió als Aiguamolls de l’Empordà. Allà vam fer una visita amb la gent de Gisfera, que ens va ensenyar el parc natural i ens va explicar moltes curiositats sobre els animals que hi viuen. En vam veure molts i ens va fer molta il·lusió poder veure aquells ocells que hem estat treballant a les aules. Va ser un dia fantàstic!

En aquest enllaç podreu veure les fotos d’aquell dia.

Feu un comentari

Desplaça cap amunt
Ves al contingut