LA ZER FONT DE L’AIGUADÍ CELEBRA EL DIA DE LA DONA

El 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona treballadora i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (ONU). És un dia aprofitat tradicionalment per reivindicar el feminisme. Aquest dia commemora la lluita de la dona per la seva participació, juntament amb l’home, al camp del treball i a la societat en general.

A l’escola hem realizat diferents activitats per treballar aquest tema, dutes a terme pels alumnes de I1 fins a 6è. A més a més, s’ha confeccionat a cada escola un mural conjunt!!

Ha estat molt emocionant i hem reflexionat molt sobre els drets, rols i oficis.CELEBREM EL DIA DE LA DONA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *