DIA DE LA PAU.

El 30 de gener, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, hem celebrat el dia escolar de la no violència i la pau a l’escola.

Aquest dia ens aporta consciència en defensar la pau i la bona convivència entre persones de diferent procedència i a respectar les diferents formes d’expressió i diversitat de maneres de pensar.

En els darrers temps, l’educació per la pau s’ha anat centrant en la resolució no violenta dels conflictes tenint en compte la perspectiva positiva del conflicte, la seva complexitat i la manera de trobar-hi solucions no violentes. Avui ens trobem a l’espai del pati i compartim reflexió en la nostra convivència, sentim  que és possible abordar les situacions problemàtiques amb una estratègia integrativa i que juntes aprenent ho farem possible!!