SETMANA DEL GÈNERE

INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR
Xerrada i contes diversos sobre el  gènere Ràdio Rept E. Podcast 18. Xerrada en directe sobre què opinen de la igualtat de gènere a partir d’un vídeo que van preparar un equip noruec.

Reflexió sobre les professions i les dones astronautes de Info K

Conte de les 3 metgesses d’un mà de contes

Taller de la dona organitzat per l’ajuntament de Santa Maria de Palautordera

Activitat comuna amb les altres escoles de Palau organitzat per l’Ajuntament de Santa  Maria de Palautordera

Reflexió i debat a l’aula

Xerrada en directe de les 100#científiques i articles al web i diaris de la zona.

Debat i reflexió a l’aula.

Lectura del conte el príncep Ventafocs.

Degut a l’estat del temps, celebrem el dia de la dona treballadora el divendres 12 de març conjuntament al pati de l’escola.

Llegim un manifest i ens fem fotos amb els cartells dels carrers de les dones ( activitat que vam iniciar fa 2 anys).

Ara, els alumnes de cicle superior mesuraran els passadissos per l’escola i calcularan quan cartells es posen a cada passadís.

més imatges!