Hola famílies

Aquest dissabte 30 de gener és el dia de la Pau. Donat que aquest any cau en cap de setmana ho hem celebrat avui.

Així doncs, avui ha estat un dia diferent a l’escola; hem centrat el dia a la cura d’un mateix partint de la creença que només podrem assolir la pau si cada individu se sent en pau amb si mateix.

Al llarg del dia, hem proposat diverses dinàmiques als infants per afavorir la connexió interna i la cura del grup. Hem iniciat el dia amb una proposta de grup enfocada a un mateix, hem fet una activitat de música, moviment i tornada a la calma al casal i finalment hem fet una mandala compartida per tots els infants de l’escola amb paraules d’allò que ens ajuda a trobar la nostra pau interior.

Ha estat un dia intens i profund, s’han donat reflexions i instants preciosos en cadascun dels tres grups i volíem traslladar-vos que ens sentim molt afortunades de compartir i acompanyar els vostres infants.

Adjuntem una foto de la mandala i del camí d’escola que enguany hem fet al pati, per tal que tots els infants de l’escola en puguin gaudir.