Sortida a Girona

El passat dijous 14 de març, els alumnes de 1r i 2n de Primària vam anar d’excursió a Girona. Durant el matí vam poder gaudir del concert de clarinets “Clarinetàrium” a l’Espai Caixa. Va ser molt bonic i vam seguir aprenent diferents conceptes que havíem treballat a classe sobre les notes i els instruments de vent.
Després vam caminar fins al Mercat del Lleó. Allà vam fer una visita guiada i vam poder observar i passejar-nos per les diferents parades, i també per les grans neveres que tenen a sota del mercat on guarden tots els aliments! Va ser molt emocionant! Tanmateix, vam seguir reflexionant sobre la importància d’una bona alimentació amb productes naturals i de proximitat.
Un cop vam acabar la visita, vam anar a dinar tots plegats i vam passar la tarda jugant al parc.
I no us ho perdeu, per tornar a l’escola ens va venir a buscar un autobús de dos pisos! Va ser espectacular!