Sant Jordi 2023 a Infantil i Primària

Enguany Sant Jordi ha sigut una gran festa a l’escola! Vam celebrar aquesta diada tan emotiva el passat divendres 21 d’abril. Durant el matí, vam poder gaudir de la biblioteca escolar, un espai acollidor i ple de la màgia dels llibres. Després, els grans de Cicle Superior van dinamitzar diferents paradetes pel pati on els infants més petits d’Educació Infantil van poder escoltar contes tradicionals. També van organitzar activitats per l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle mitjà, que va participar en diferents contacontes, jocs de tangram i sopes de lletres, i un súper photocall organitzat també pels més grans e 5è i 6è. Va ser tot un èxit!
A la tarda, tots junts al pati, vam viure en primera persona la bonica Llegenda de Sant Jordi, representada pels mestres de l’escola. Vam aplaudir moltíssim! I després, van tenir lloc els tan esperats Jocs Florals del Vilagran! Quins poemes i quins rodolins més ben fets!
Finalment, vam poder cantar i ballar tots junts les cançons preparades per la festa.
Us deixem un resum de fotografies.