FESTA DE L’ESCOLA

El passat divendres 26 de maig, els infants de Primària vam celebrar la festa de l’escola amb motiu del dia de la Mare de Déu de Montserrat, patrona del Col·legi. Va ser un dia ben complet!

Vam començar el matí anant a l’església a fer l’ofrena floral a la Mare de Déu i cantar-li el Virolai. Llavors, vam anar a esmorzar i jugar tots junts al parc Monar.

A la tarda, tot i la pluja, vam poder gaudir d’una fira de diferents activitats que ens havien preparat els companys i companyes de 5è de Primària. Vam pintar flors amb pigments naturals, vam fer experiments amb farina i aigua per descobrir què són els líquids no newtonians, vam encertar endevinalles, vam fer origami, curses de reciclatge i un superphotocall. Va ser una tarda molt divertida! Us en deixem un resum amb totes aquestes fotos.