Rebuda i presentació a l’alumnat del curs 19-20

Dijous 12 de setembre

• 9 h Rebuda i presentació del curs a l’alumnat de 1r

Primer els rebrà l’equip directiu i els seus tutors i tutores a la biblioteca. Després pugen a classe i fan una activitat d’acollida i coneixement de l’institut. Després del pati faran la primera tutoria, surten a les 13:30.

• 10h Rebuda i presentació del curs a l’alumnat de 2n

Primer els rebrà l’equip directiu i els seus tutors i tutores a la biblioteca. Després pugen a classe i fan la primera tutoria, després faran una activitat del PAT, surten a les 13:30.

• 11h 30′ Rebuda i presentació del curs a l’alumnat de 3r

Primer els rebrà l’equip directiu i els seus tutors i tutores a la biblioteca. Després pugen a classe i fan la primera tutoria, surten a les 13:30.

• 12h 30’Rebuda i presentació del curs a l’alumnat de 4t

Van directament a la seva aula on els rebrà els seus tutors i tutores. Fan la tutoria i surten a les 13:30.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *