INICI DE CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el dia 13 de setembre iniciem el curs escolar 2021-22. Aquell dia no hi haurà classe a la tarda ni servei de menjador.

L’entrada de l’alumnat a l’nstitut serà per la rampa d’accés al pati i es farà de forma esglaonada:

9h: 4t ESO, 10h: 3r ESO, 10.30h: 2n ESO i 11h: 1r ESO

L’alumnat de 1r ESO, en incorporar-se aquest curs, sortirà a les 13.30h. A més de la primera tutoria de grup, realitzarà una activitat de coneixement del centre i una altra de cohesió de grup.

L’equip directiu rebrà tot l’alumnat a l’hora convocada i, després, cada alumne/a anirà a l’aula amb el seu tutor/a i rebrà les primeres informacions per a encarar el nou curs.

A partir de dimarts 14 de setembre, comencem l’horari lectiu habitual, amb classe a la tarda i servei de menjador.

BON CURS 2021-22 A TOTS I A TOTES!