Escape room de Terra Baixa

A l’Institut Turó d’en Baldiri hem iniciat la Setmana de les Lletres amb una activitat a 3r d’ESO.
L’alumnat, després de llegir a l’aula de Llengua Catalana i Literatura l’obra teatral Terra Baixa, d’Àngel Guimerà, ha participat en un Escape Room. S’han situat a l’acte III, al desenllaç i simulaven que havien de donar un cop de mà a la Nuri per tal d’ajudar la Marta a fugir del molí on l’havien tancada.
Els nois i noies de 3r s’han repartit en petits grups als quals se’ls ha adjudicat un color i, a partir d’una sèrie de pistes, havien de trobar els codis que obrien el seu candau. El grup que acabava primer havia d’intentar ajudar els altres ja que si tots els candaus no eren oberts no podrien arribar a la pista final en què havien de descobrir la contrasenya del candau que obria la porta del molí.
L’alumnat ha gaudit d’aquesta activitat i s’hi ha implicat molt. Entre tots i totes han aconseguit alliberar la Marta. Felicitats per la bona tasca feta!