Eleccions al Consell Escolar

Avui  5 de novembre de 2018 s’ inicia el procés d’ eleccions al consell escolar del centre.

Podeu consultar la convocatòria signada per la directora del centre i fer el seguiment del procés electoral a la pestanya del Menú:  L’institut-Consell Escolar-Eleccions 2018.

Si voleu informació detallada de la normativa, composició, calendari, i funcions podeu anar a l’espai web del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya en aquest enllaç:

Membres a representants a renovar per cada sector i data de les votacions:

• Mares/pares: 1; 26 de novembre de 17:00 a 19:00 h al vestíbul de l’institut.
  • Professorat: 3; 28 de novembre a les 13:30 a l’aula 3
  • Alumnat: 3; 29 de novembre a partir de les 10.00 h
  • PAS: 1; 28 de novembre a les 13:30 h a la secretaria del centre.