DENIP

El proppassat dia 27 de gener vam anar a celebrar el DENIP a la biblioteca de Can Llaurador conjuntament amb les escoles del nostre poble i amb la presència de la regidora d’educació, la senyora Montse Riera.
Vam inaugurar l’exposició Mirades per la Pau.
Va ser un acte emotiu i ple de missatges que els nens i nenes i els nois i noies de Teià ens donen als adults per a millorar la nostra convivència.
L’alumnat de 1r d’ESO i va col·laborar llegint-nos un conte molt bonic titulat l’ocellet i la hiena que ens explica la importància del respecte i la confiança envers aquells i aquelles que són diferents de nosaltres.
Podeu veure’n les fotos a la nostra pàgina de facebook.