COMUNICAT DE VAGA 30 DE NOVEMBRE

Us informem que les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT; CNT, CO.BAS i SO han comunicat una jornada de vaga adreçat a tot el personal de les administracions i empreses públiques catalanes per al dia 30 de novembre de 2021, de 00.00 a 24.00 hores. També el sindicat COS ha convocat una vaga pel mateix dia i jornada per als treballadors i treballadores dependents del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
A més a més el sindicat CGT ha comunicat una convocatòria de vaga al sector públic d’ensenyament per als dies 1 i 2 de desembre de 2021, de 00.00 a 24.00 hores que afecta a tots els empleats i empleades dels centres educatius dependents del Departament d’Educació.

S’estima que la previsió d’incidència de la vaga en el centre serà irregular i que per aquests motius, no podem assegurar que totes les hores lectives es realitzin amb normalitat.
Queden garantits els serveis mínims que estableix el Departament d’Empresa i Treball.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>