CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS

Ens adrecem a vosaltres per tal d’ informar-vos que el nostre institut, conjuntament amb les escoles del nostre municipi, participa en la recollida d’aliments organitzada pel Consell Escolar Municipal de Teiàamb la col·laboració de l ‘Ajuntament, el Consell Municipal de cooperació i solidaritat i els Serveis Bàsics d’atenció a la persona. Aquests aliments es destinaran a Càrites de Teià.

El recapte es durà a terme la setmana del 23 al 27 de març.

Per aquest motiu sol·licitem la vostra col·laboració, i si hi voleu participar, caldria que els vostres fills i filles portessin a la consergeria del centre alguns dels productes següents:

Oli

Sucre

Cacau Soluble (tipus Cola-cao)

Crema de cacau (tipus Nocilla)

Conserves de peix

Galetes

Cereals

Rebeu una cordial salutació i gràcies per la vostra col·laboració i solidaritat.