Nou curs 23-24

“No hi ha pensament sense escolta”
(M.Garcés 2017)

Iniciem un nou curs al nostre institut, amb energies renovades i plens de determinació i empoderament.
Com a comunitat, continuarem treballant incansablement per establir un marc educatiu que promogui l’excel·lència, la igualtat de gènere i la
convivència respectuosa.

En aquest nou curs, treballarem activament per promoure la coeducació com a eina per aconseguir l’equitat. Reconeixerem les diferències individuals i els diversos talents de cada alumne/a, amb l’objectiu de fomentar la igualtat d’oportunitats per a tots i totes. Volem construir una comunitat educativa que superi els estereotips, que abraci la diversitat i que valori la contribució de tothom.
A més, continuarem treballant per implementar les pràctiques restauratives per una convivència bona i de qualitat, i fomentar la resolució pacífica i responsiva dels conflictes.
Estem emocionats per continuar treballant en aquesta aventura educativa, amb l’objectiu de nodrir i fer créixer el nostre alumnat. Volem que l’educació sigui una experiència transformadora, que els permeti desenvolupar-se plenament i ser ciutadans i ciutadanes conscients, crítics i compromesos davant un futur ple de reptes.

Benvinguts al nostre centre i gràcies per fer-nos confiança!

Molt bon curs 23-24!!

Beth Fornas

Fora el covid i benvinguda la nova era de l'educació!”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *