L’AVALUACIÓ A L’ESO

Ahir vam fer la xerrada a les famílies per tal d’informar de la nova ORDRE ENS/108/2018, de 4 de juliol, per la qual es determinen el procediment, els documents i els
requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria.
Si voleu consultar el power-point explicatiu podeu clicar… Llegeix més»

Projecte REACCIONA #Cinema i Solidaritat

L’Institut Turó d’en Baldiri ha col.laborat amb el centre d’estudis africans i interculturals amb un curtmetratge. Ahir va ser a la presentació al cosmocaixa de Barcelona amb l’alumnat de 4t. Aquest alumnat ha participat de manera excel·lent en el projecte REACCIONA de cinema i solidaritat.

Situació dimecres 28

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que davant de la situació de com s’ha iniciat el dia, i tenint en compte que la majoria dels nostres docents no es poden desplaçar a hores d’ara fins al nostre centre, tot i que intentarem que romangui obert, no podem garantir… Llegeix més»