Eco-municació: primers kg de CO2 no enviats a l’atmosfera!!

Un dels objectius ens hem proposat pels alumnes del nostre institut és fer del nostre institut un lloc més sostenible i així despertar-ne la consciència ecològica.

Per això el curs passat els alumnes i professors que formem part del projecte Escoles Verdes vam posar en marxa la primera placa fotovoltaica a l’institut, aquesta ja porta generats 382 kWh, tal com podeu veure a la fotografía, i suposen 133 kg de CO2 no emesos a l’atmosfera.

Aquest curs, amb la col·laboració econòmica de l’APMA i a proposta dels membres de les comissions de l’Escola Verda, s’ha començat a substituir fluorescents de tecnologies més antigues a tecnologia LED. Això suposarà un estalvi d’un 70% d’energia elèctrica en l’enllumenat de l’institut amb la conseqüent reducció dels kg de CO2 emesos, a la fotografia podeu veure un fluorescent antic i un de nou.

A part aquests nous fluorescents fan més del doble de llum!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *