Xerrada de divulgació teatral. 2n i 3r d’ESO

Amb l’objectiu de donar informació i fer difusió dels espectacles dins la programació de tardor al Teatre Bartrina, els alumnes de l’optativa de música de 3r  i alguns alumnes de 2n, han pogut assistir a la xerrada que, Rosa Mateu, divulgadora teatral, ha vingut a fer a l’institut.

Els ha ajudat a trencar falses creences sobre el teatre, com la de que “el teatre és només per a gent gran” o que “el teatre és molt car”. També els ha explicat la diferència entre el teatre de text, teatre de gest, teatre d’objectes i teatre musical.

A més,  explicant-los les seves pròpies vivències com a alumna a l’Institut del Teatre, els ha informat sobre quina mena d’estudis en arts escèniques poden fer tots aquells que en el futur es vulguin dedicar al món del teatre.

Ha estat un xerrada molt dinàmica i motivadora.

Gràcies Rosa, ens retrobem al teatre 🙂