Xerrada Aleix Marcoval Gavaldà. 2n BAT

Avui ens ha visitat l’Aleix Marcoval Gavaldà, de 23 anys. És graduat en educació social, i és invident. Durant l’hora de tutoria del 20 d’octubre de 2021 els alumnes de 2n de batxillerat han pogut enriquir-se de la seva experiència: com s’ha sentit durant els seus anys d’estudiant, com ha hagut de vèncer reptes i pors, com encara la vida que li ha tocat viure amb la seva discapacitat, el suport que té de les persones que l’envolten (amics, pares…), el suport rebut per part de l’ONCE i la companyia del seu gos pigall, el qual no ha pogut venir perquè “estava de baixa” perquè tenia mal de panxa.

Els alumnes han anat preguntant sobre el seu dia a dia i si realment empatitzem amb les persones amb discapacitat (la que sigui). L’Aleix pensa que seria molt important i necessari que a cada institut hi hagués un responsable en educació social.