Un Nadal sostenible

2016-12-22_11h09_36

Aquests últims dies l’institut s’ha vestit de Nadal i professors i alumnes de diferents cursos,  han fet tot un seguit d’activitats per fer un institut més bonic i acollidor.

Així, doncs unint Nadal i medi ambient, ens hem proposat posar en marxa la regla de les 3R a través d’accions concretes que ens permetin Reduir, Reutilitzar i Reciclar els nostres residus.

Aquest cop, reutilitzem caixes de sabates (alumnes de la USEE), retalls de cartró (alumnes de 2n d’ESO), taps de pots de vidre (alumnes de 1r d’ESO) i partitures velles (alumnes de 1r d’ESO) per crear fantàstics arbres de Nadal. Fins i tot hem fet servir residus orgànics per construir una arbret amb les fulles que el vent ens ha portat aquesta tardor.

Compartim també la felicitació musical dels alumnes de 1r d’ESO. Hi podreu sentir dues nadales: “El noi de la mare” i “El trineu”

Gràcies a tots i bones festes!