Sortida al teatre a Barcelona 3r d’ESO

El passat dia 23 de març l’alumnat de 3r d’ESO va assistir al teatre Poliorama (Barcelona) per veure l’obra El perro del Hortelano. Aquesta versió escolar adaptada del clàssic del segle XVII ha estat dirigida per Paco Mir i Maluquer, famós per ser integrant de la companyia El Tricicle.

L’alumnat va gaudir d’una comèdia que forma part de la literatura que estudiem a tercer d’ESO a la matèria de llengua castellana. L’acció d’aquesta es situa a Nàpols, prototip de ciutat renaixentista i amb fama de ser un lloc fàcil per a l’amor i els diners, amb un elenc de personatges de l’alta noblesa embullats en conflictes amorosos amb els seus vassalls.

A més a més, van aprofitar per fer una mica de tomb per la Plaça Catalunya i van poder presumir d’haver vist un “influencer” fent un directe al bell mig d’aquesta.