“Siempre recordamos lo que nunca sucedió”. 3r ESO

Els alumnes de 3r han conegut la Barcelona de Zafón seguint els espais que recrea en la seva obra Marina que ha estat la lectura d’aquest primer trimestre.
Passejant per Barcelona, rellegint a cada espai un fragment de la lectura han pogut conèixer de primera mà com l’autor s’inspira en espais reals i biogràfics com l’internat de Sant Ignasi de Sarrià, on ell mateix va estudiar, el cementiri de Sarrià, l’estació de França entre molts d’altres. Realitat, ficció, literatura i convivència han estat els elements dels que han pogut gaudir els alumnes en aquesta jornada.