Pla d’actuació per Covid-19 (actualitzat 20-01-2022)

En el document adjunt trobareu les mesures de prevenció i els protocols previstos per a l’inici de curs i aprovades pel consell escolar el dia 9 de setembre. Noteu que aquestes mesures fan referència a tots els agents que formen part de la nostra comunitat educativa: alumnat, famílies, personal docent i d’administració i serveis.

Sapigueu que aquesta nova realitat tan canviant,  ens obligarà a adaptar-nos i que, de ben segur, caldrà anar fent les modificacions que ens arribin dels diversos ens oficials.