Montblanc esperava els 2n’s!

Aquesta setmana, el Treball de Síntesi de 2n d’ESO ha teletransportat l’alumnat a l’època medieval i on millor que a Montblanc? Una bonica vila, plena de racons per descobrir, de records a mantenir, per repetir-hi visita, que cada cop et convida a tornar-hi. Allí, SITAC ens va guiar per la vila: el convent de Sant Francesc, l’església de Santa Maria, les muralles, l’arxiu, la plaça major,… i l’alumnat va descobrir el per què, per exemple del nom de Montblanc, que préviament s’havia anomenat Duesaigües, de les ubicacions de determinats edificis… Va ser un gran dia!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *