Micro-concerts de Nadal. 2n i 4t d’ESO.

Durant aquesta última setmana abans de les vacances de Nadal, les hores del pati han estat plenes de música. Vam començar dilluns dia 16 amb 1r d’ESO. Dimecres dia 18 l’alumnat de l’optativa de 4t d’ESO va fer un parell d’actuacions musicals entre d’elles la cançó Last Christmas. Divendres dia 20 va arribar el torn dels de 2n d’ESO que van interpretar El noi de la mare i Oh when the saints entre d’altres.

Compartim el vídeo de l’actuació de 1r, 2n i 4t d’ESO d’aquesta setmana. El nostre agraïment a tot l’alumnat participant i als Departaments de Música i de Visual i Plàstica.