“Llums per Relaxar-nos” a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO van escollir aquest curs,  com a treball de la matèria de tecnologia de 1r, dur a terme LLUMS RELAX

A partir d’un disseny escollit per ells van fer una estructura amb plàstic que deixa passar el llum a la foscor. Els dissenys han sigut molt variats: piràmides, cubs, màscares de Darth Wader, una màscara de la cara d’una alumna, una pinya, cotxes, gorres, etc.

La imatge que acompanya l’article,  correspon al llum dut a terme a partir de la màscara de guix de la cara d’una alumna de 1r que va resultar guanyadora en el concurs per escollir el millor llum, aquest equip està format per la Dafne Fernández i l’Adriana Haidu. En segon lloc va quedar l’equip format per la Maria Mas i la Gemma Vilalta amb la reproducció d’uns “sostens”.

Un cop fet el disseny han introduït un programa a una placa arduino i controlant un led RGB feien llums relaxants.

Enhorabona a tots els alumnes per la seva feina!!!

Aquest estiu serà una mica més relaxat …