Els moixons de l’INS Joan Puig i Ferreter

Com a 3r any consecutiu, l’alumnat de 1r d’ESO desenvoluparà el projecte “Menjadora de Moixons”, que té com a objectius alimentar els ocells que hi ha al voltant del centre en un període en el qual el menjar és escàs i familiaritzar-se amb el mètode d’observació sistemàtica de les diferents espècies de l’entorn natural més proper.

Durant el curs 2017/2018 el alumnes de les classes 1A, 1B, 1C i 1D van posar aliment cada dia a la menjadora d’ocells durant els mesos més freds de l’any (del novembre al març). També van realitzar un treball d’observació sistemàtica i van recollir dades del número d’individus de les diferents espècies que venien alimentar-s’hi.

En els documents adjunts podreu consultar les dades d’observació del curs 2017-18, així com les principals especies que ens han vingut a visitar.