ECO_MUNICACIÓ: Els moixons de la menjadora

No cal viatjar gaire lluny per descobrir una gran varietat de moixons. Només cal aixecar el cap i observar amb una mica d’atenció per percebre la gran diversitat que ens acompanya.

Per tal de que els nostres alumnes en siguin conscients, per sisè any consecutiu, continuem amb el projecte “Els moixons de la menjadora”. Avui l’ornitòleg Javi Olivier ha vingut al nostre centre per tal de fer la primera sessió als alumnes de primer d’ESO. Ens ha desvellat moltes particularitats i quines són característiques ha de tenir una menjadora de moixons.