Copa Cangur. 2n i 3r d’ESO

El passat dia 25-1-2018 a les 17h, 2 equips d’alumnes del nostre centre INS “Joan Puig i Ferreter” van anar a Les Borges del Camp per participar en la Cinquena edició de la Copa Cangur. La Copa Cangur es celebra simultàniament en diferents seus arreu de Catalunya. En la seu on van participar, s’hi van inscriure un total de 14 equips. Aquests equips estan formats per un total de 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO que han de treballar col·laborativament per resoldre una sèrie de reptes matemàtics que els hi proposen durant una hora. El format de competició fa que sigui agradable i interessant per als alumnes, donat que han d’establir estratègies i repartiments de feina per a tractar de resoldre el major nombre de problemes possible en el temps establert.

Els nostres equips van estar integrats per Anna Salvat, Paula Prats, Joan Artigas, Irina Ayllón, Laura Sánchez, Núria Llos, Marta Velasco, Mireia Llurba, Carmen Martínez, Jordi Méndez, Lucia Lara, Roger Bové, Martina Prats i Ariadna Mas. Des del Departament de Matemàtiques volem felicitar efusivament a aquests alumnes que van participar desinteressadament per gaudir d’una activitat diferent a les que es fan habitualment a les aules, així com a les famílies que hi van col·laborar. D’altra banda, posar de relleu la dificultat de limitar la participació a solament 14 alumnes, quan n’hi havia d’altres que tenien molt d’interès en realitzar l’activitat.

En tot cas, gràcies a tots i us esperem amb les mateixes ganes per a la propera edició !!!