1r Premi Treballs de Recerca de la URV-Fòrum TRICS per Gemma Vilalta.

L’alumna del nostre centre, Gemma Vilalta, ha guanyat el primer premi del fòrum trics pel seu treball de recerca: “La física dels parcs d’atraccions”.
Els millors treballs de recerca dels instituts del Camp de Tarragona es van exposar els dies 20 i 21 d’abril al Campus Educatiu de Tarragona. De tots aquests, 39 de l’àmbit de les ciències es van presentar al premi que donen la Universitat Rovira i Virgili i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT).
A la Gemma Vilalta li van atorgar el primer premi dimecres passat, dia 27 de setembre. Aquest premi consisteix en una ajuda econòmica per a la matrícula del primer curs universitari.
Felicitem a la Gemma, tot desitjant-li una gran carrera investigadora i que això serveixi com a inspiració pels actuals alumnes de 2n de batxillerat que estan preparant el seu treball de recerca