1r de BAT. Visita a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química

El dimecres 19 d’abril, els alumnes de 1r de Batxillerat de l’especialitat científico-tecnològic van visitar l’ETSEQ, Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química, de la URV situada en el Campus Sescelades. Per començar van tenir una xerrada sobre els diferents Graus  que ofereix l’ETSEQ.

Posteriorment els alumnes es van separar en dos grups, per una banda els de tecnologia i per altra els de química per tal de treballar als respectius laboratoris. Els de tecnologia van fer pràctiques sobre la resistència de materials  i plaques fotovoltaiques i els de química van analitzar diferents paràmetres de l’aigua, com la conductivitat elèctrica, el pH, la duresa , l’alcalinitat, presència de sulfats,….

Per finalitzar la visita vam visitar les instal·lacions del CRAI, Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació, on ens van informar de tot allò que s’ofereix als alumnes matriculats a la URV, biblioteca, préstec de llibres, sales d’ordinadors, sales de treball en grup, grups de parla en diferents llengües,…

En resum, un matí ben aprofitat!