Un regal de Nadal musical

Els alumnes de l’Optativa de Música de 4t d’ESO us volen desitjar un Bon Nadal i una bona entrada d’any 2018, amb la interpretació d’una adaptació de la cançó “Somewhere in My Memory” de John Williams.

Segur que tots la reconeixereu de seguida ja que és la banda sonora d’una pel·lícula que cada any per Nadal tornen a programar a la televisió: “Home Alone” (Sol a casa).

També l’hem estat treballant amb flauta amb els alumnes de 2n d’ESO però no l’hem pogut gravar. Com que és una cançó que hem reprogramat pel concert de Primavera, quan tinguem la gravació completa la tornarem a compartir.