Reunió telemàtica famílies 1r d’ESO

Convoquem a les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO a la reunió informativa telemàtica que es durà a terme el dimecres dia 9 de setembre a les 7 de la tarda, amb la plataforma google meet. Per entrar-hi és imprescindible tenir un correu electrònic amb domini gmail (pot ser dels vostres fills/es). La reunió s’enregistrarà i es penjarà a la web del centre a partir de dijous.

La presentació del curs es farà el dia 14 de setembre a les 9:30 i durarà aproximadament fins les 12h.

L’alumnat usuari del servei de transport pot consultar els horaris a la pàgina web.

El dia 15 de setembre s’iniciaran les classes amb normalitat. El dia de la presentació explicarem a l’alumnat les mesures de seguretat horaris i portes d’accés al centre. Tota aquesta informació restarà a la vostra disposició a la pàgina web del centre.

Us adjuntem un parell de documents amb diverses recomanacions que Salut Escola ha publicat:

1- Carta a les famílies: Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles.

2- Annex: Altres recomanacions i procediments d’actuació

Podeu ampliar informació al web Salut Escola