Projecte “Els Ulls De La Terra”. 1r d’ESO

Us presentem “Els Ulls de la Terra”. Un projecte d’Educació Visual i Plàstica en què l’alumnat de 1r d’ESO dóna dues visions, la positiva i la negativa, de l’impacte humà sobre la Terra. Aquest projecte vol visibilitzar, artísticament, el gran problema de la crisi climàtica. Hem volgut fer coincidir l’exposició dels treballs dels alumnes amb la 26a Setmana de la Ciència que comença avui 12 de novembre i dura fins al 21.

La primera fase del projecte ha estat fer els esboços amb DIN- A4 de forma individual. Cada alumne ha realitzat dos ulls, un ull positiu i l’altre l’ull negatiu com veu la Terra amb les corresponents explicacions dels dibuixos fets, unes quatre frases. En la segona fase s’han fet els dibuixos definitius amb DIN-A3 del projecte de forma individual. En total més de 100 dibuixos d’ulls fets de la Terra. Els dibuixos ja s’han penjat a cada classe, ordenats i en forma de mural.

Aquest projecte és l’evolució natural del projecte “La Terra en l’any 2050” que es va realitzar també pels alumnes de Primer de l’ESO del curs passat 2020-21.

Continuem treballant plegats per fer un món millor en tots els aspectes. Obrim camí!