PFI. Visita a la deixalleria

Aquest dimarts 23 de febrer, els onze alumnes del PFI de la Selva del Camp (perfil de Vendes, oficina i atenció al públic) han visitat la deixalleria del poble. Es tracta d’una activitat formativa més prevista en la programació del curs, amb una orientació clarament didàctica amb l’objectiu de reforçar els continguts apresos, en concret el treball que s’ha fet sobre el concepte de «comerç circular».

La sortida també ha servit per conscienciar els alumnes sobre la necessitat i la importància de reciclar i reutilitzar productes, així com de reduir-ne el consum amb tècniques d’aprofitament i no malbaratament. La visita s’ha fet respectant totes les mesures de seguretat contra la covid-19 i, evidentment, a l’aire lliure.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *