Nadal Qr Musical

Aquests últims dies, els alumnes de l’optativa de Música de 4t d’ESO, hem estat creant un Calendari d’Advent musical. El calendari consta de 24 codis Qr que són els dies que hi ha des de l’1 de desembre fins la nit de Nadal. Quan escaneges el codi Qr, surt el vídeo d’una cançó de Nadal. Al costat del codi trobem una frase relacionada amb la cançó i/o el dia. També hem fet el mateix de manera completament online i el podeu trobar a la web de l’institut.

Per altra banda, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, han penjat cadascú el seu codi Qr en un arbre de Nadal. En cada codi podem trobar l’enllaç d’una cançó que han relacionat amb la seva tradició musical familiar.

(Laura Cogul, Maria Mas, Ferran Soler)