Inici Curs 2020-2021

El proper dilluns 14 de setembre s’inicien les classe per a l’alumnat del Centre. Les entrades seran esglaonades seguint l’horari que teniu a continuació. L’alumnat es repartirà en dues entrades seguint la lletra del grup classe del curs passat. D’aquesta manera els grups A, B entraran per la porta principal, mentres que els grups C,D entraran per la porta del pati (entrada lateral). A la porta hi haurà professorat que els conduirà a les entrades corresponents.

2n ESO: 11:00-12:00

3r ESO: 11:30-12:30

4t ESO: 12:00-13:00

BAT : 12:30-13:30

Cal que l’alumnat porti el seu propi material per prendre notes (llibreta, bolígraf,..). Recordeu que la mascareta és obligatòria i que hauran de seguir les mesures de seguretat que se’ls indicaran quan arribin al centre. El dia 14 el servei de transport serà de 9.20 a 13 hores. Podeu consultar les rutes i els horaris de sortida matinal a la pàgina web del centre.

El dia 15 de setembre s’inicien les classes amb normalitat. Tal i com marca en el protocol sanitari les entrades seran esglaonades. En els documents adjunts podeu veure un plànol d’accés al centre i una graella amb l’horari d’entrades i sortides dels grups.De totes maneres, el primer dia hi haurà professorat disponible per indicar les entrades dels diferents grups.

A partir de dijous 10 de setembre estarà disponible a la pàgina web del centre el Pla d’actuació per COVID19 amb totes les mesures organitzatives i de protecció que s’han pres per aquest curs.

Al mes d’octubre, els tutors i tutores de cada grup convocaran a les famílies a la reunió d’inici de curs.