Gran actuació del grup de teatre en anglès de 2n d’ESO

El passat dijous, 31 de gener, els actors i actrius de 2n d’ESO vam representar l’obra de teatre GREASE, en anglès.

Durant tot el primer quadrimestre del curs, vam preparar l’obra a les hores d’optativa. Per molts, era la primera vegada que fèiem teatre en anglès. El més difícil va ser traduir el guió a l’anglès, i estar concentrats durat la representació. Tot i això, vam aconseguir organitzar-nos i treballar en equip. Els alumnes de l’optativa de tecnologia ens van ajudar amb els escenaris, els dibuixos, els cotxes… gràcies!

Volem agrair la predisposició a ajudar-nos de la Defensa Agrària i l’Escola de música. A l’Ajuntament, el facilíssim accés a les fantàstiques instal·lacions del Castell del Paborde. I finalment, moltíssimes gràcies a la Judit Pasqual, de l’Ajuntament, per l’ajuda constant i les idees que ens va aportar, i que ens van ajudar moltíssim. Un luxe, gràcies, Judit!

A més, agraïm a les dues escoles del poble, Sant Rafael i Abel Ferrater, les facilitats per a proveir-nos d’un públic ben especial: els alumnes de 5è i 6è de primària.

Un bon final…de pel·lícula!
Us en deixem unes imatges i uns vídeos