Estrenem! 2n d’ESO

Dijous passat va arribar la tan esperada estrena de les quatre obres de teatre que l’alumnat de 2n d’ESO ha estat preparant durant el segon i tercer trimestre.

Les Artistes Locals, tres professionals del món de les arts escèniques, han estat les encarregades d’impartir el taller que ha permès al conjunt de l’alumnat de 2n d’ESO conèixer de més a prop el teatre, la música i la dansa dalt d’un escenari.

El projecte, emmarcat en el Programa Municipal d’Art Comunitari, ha pogut ser possible gràcies a la col·laboració de l’Escola de Música Municipal i l’Ajuntament de la Selva.

Enhorabona a tots plegats i endavant amb les Arts Escèniques!