Projecte Ivet. 3r d’ESO i 2n de BAT

El passat mes d’abril des de l’ABS La Selva del Camp vàrem iniciar el projecte Ivet. Aquest projecte neix arrel del treball de recerca d’una alumna de 2on de BAT, la Ivet. D’aquí neix el nom del projecte. La Ivet va realitzar el treball en relació a l’ansietat, ja que va passar unes enquestes als alumnes i va veure que es tractava d’una alteració molt freqüent entre els joves.
Nosaltres, des del CAP i aprofitant els diferents perfils professionals: infermeria, infermeria de salut mental, referent de benestar emocional, dietista-nutricionista, higienista dental i fisioterapeuta, volem ajudar als joves a saber detectar aquelles situacions d’emergència i com actuar.
Hem impartit una xerrada als alumnes de 3r d’ESO englobant els diferents aspectes i hem realitzat un taller de relaxació als alumnes de 2n de BAT previ a la selectivitat, tot amb el mateix fil conductor: la ansietat i el disconfort emocional.
Els alumnes han rebut amb molt d’interès tots els temes aportats, esperem que sigui de la seva utilitat tot el que hagin pogut aprendre.
La idea és seguir aplicant, millorant i perfeccionant el projecte Ivet de cara als propers cursos acadèmics.